Internative

Blog pentru oamenii care stau prea mult pe net

Internative header image 1

(Don’t) give up on Vista

November 30th, 2007 · 1 Comment


Citeam azi stirile pe Ney York Times cand mi-a atras atentia o reclama a celor de la Apple, din seria duelurilor verbale dintre Apple si Microsoft (http://www.apple.com/getamac/ads/). De obicei ignor total reclamele, dar acesta este efctul unei reclame Apple – nu poate fi ignorata. Nu am fost dezamagit nici de data asta – mi s-a parut excelenta ideea cu cele 2 bannere care au legatura unul cu celalalt (tipu de la microsoft incearca sa aprinda becurile de la firma luminoasa din celalalt banner). Ceea ce parea la inceput o reclama (recunosc, un pic ciudata) pro Vista, s-a terminat prin jocul de lumini intr-una negativa (Give up on Vista :))

Reclama pe New York Times:
Oil Producers See the World and Buy It Up – New York Times

Articol despre reclama pe Digg.com:

http://digg.com/apple/Hilarious_Don_t_Give_Up_on_Vista_Web_Ad_from_Apple

Reclama inregistrata pe YouTube.com

Tags: Apple · Promovat de Internet

1 response so far ↓

  • 1 Sakura // Nov 30, 2007 at 7:52 pm

    Da, reclama este excelenta. Stirea e de vreo saptamana sau doua. Apare cu predilectie pe siteuri cu importante cantitati de informatii legate de Windows, ca cnet.com, engadget.com s.a. Banuiesc ca au investit ceva milioane in campanie…

    Un aspect pe care l-ai trecut cu vederea este caracterul neinvaziv al reclamei. Foloseste atat spatiul orizontal cat si cel vertical sincronizat, nu acopera continutul cu flash-uri uneori imposibil de inchis sau care chiar si inchise fac imposibila accesarea linkurilor pe care continua sa le acopere invizibil. Si un aspect laudabil este pornirea reclamei cu sonorul inchis. Daca vrei sunet trebuie sa apesi pe un buton. Implicit este mut. E o chestie grozava cand alti boi scapati ne net se straduiesc sa faca reclame care de care mai galagioase.

    E parte a unei campanii care isi inspira subiectul din rezultatele recenziilor asupra Vista. Merita vazute si celelalte 3 clipuri din serie, de pe siteul oficial. Acestea sunt clipuri mixte, pt. net si tv, spre deosebire de combinatia de banere la care se refera articolul. Mie mi-a placut in special aia cu PR lady 🙂